sobota, 26 stycznia 2013

Od administracji


      W związku zmniejszającą się aktywnością autorek Grupowa, administracja w osobie Mil, piszącej z komputera Maga, zarządza kolejną czystkę. Pod tym postem może wypowiedzieć się każdy, bezpośrednio związany z Grupowem, jak i pośrednio.
       Jeżeli któraś z autorek chce sama zrezygnować, to może się teraz wypisać. Pod uwagę brana będzie aktywność na blogu i ilość postów (ilość postów do czasu na blogu).

Czystka planowana na: pierwszy tydzień marca.

5 komentarzy:

  1. Ja bynajmniej dobrowolnie nie rezygnuję i mam też nadzieję, że nie będę zmuszona pożegnać się z Grupowem nie z własnej woli, bo pomysłów na artykuły nie brakuje, tylko mi się sesja daje we znaki od jakiegoś czasu, co potrwa jeszcze do połowy lutego, jeśli dobrze pójdzie :)

    Jeśli miałabym wskazać jedną osobę, której po prostu na blogu nie widać, byłaby to Budyń. Osobiście nie mam żadnych wątów, ale aktywności po prostu nie ma, poza dodawaniem od czasu do czasu blogów do spisu, chociaż pod zgłoszeniami pojawiają się głównie odpowiedzi Avril. Zdaję sobie sprawę, że sama nie jestem najaktywniejsza, bo średnio raz w miesiącu piszę jakiś artykuł, ale mimo wszystko to zajmuje relatywnie więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Ja również dobrowolnie nie zrezygnuję i również mam nadzieję, że nie zostanę do tego zmuszona. :) Choć mogłoby się zdawać, że jest inaczej, jestem na Grupowie niemalże codziennie, chyba, że nie mam okazji, by tutaj zajrzeć. Przepraszam, że często biorę urlopy, ale mam pewne problemy, o których mówić publicznie nie wypada, a które niekiedy nie pozwalają mi wykonywać moich obowiązków.

    Ciężko mi jest wskazać osobę, którą, moim zdaniem, należałoby wyrzucić z ekipy Grupowa. Zapewne ja jestem jedną z takich właśnie osób, bo mało robię, a na swoje usprawiedliwienie praktycznie nic nie mam - do komputera siadam około właśnie godziny 18(jak teraz) lub 20, a kiedy wchodzę na Grupowo, wszystko, co zrobić powinnam, zostanie już wykonane przez kogoś innego.
    Dlatego też, moim zdaniem, technik na Grupowie powinien być jeden :)
    Ale, jeśli mam być szczera, Budynia(tak to się odmienia jako nazwę?) widać najmniej.


    Mag, bardzo fajnie to wszystko jest zrobione! Te zakładki, układ bloga i tak dalej. I choć bardziej mi się podobał ten stary, szary wygląd(jak dla mnie był bardziej przejrzysty, ale ja zawsze zrzędzę, więc nie ma co się mną przejmować), muszę przyznać, że nagłówek mnie po prostu zachwycił. I jestem ciekawa, w jaki sposób robi się takie cudne, naciskano-rozsuwane(nie wiem, jak to nazwać:) menu.
    Co do tych przesuwających się bannerów - chciałabym wiedzieć, co(jakie blogi) i jak miałabym ewentualnie tam wstawiać? (to już pytanie do Mil:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To menu boczne jest zastępcze, ale jeśli chcesz mogę wysłać Ci do niego kod :)

    Co do bannerów - ja już się tym będę zajmować, ale polega to tylko na wklejeniu kodu i na razie będą tam widniały blogi współpracujące z Grupowem, ale nie blogi grupowe :)
    Teraz muszę tylko zmienić dwa buttony, bo ich nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja poproszę ten kod na maila do.not.be.typical@gmail.com lub gga: 930335
    Avril

    OdpowiedzUsuń
  5. True enough. Chociaż ostatnio też wróciłam z urlopu, ale cóż. Nie ukrywam, nadaję się tylko do dodawania blogów do spisu.
    Co mi taaaam. Można mnie wypierdzielić. Nie obrażę się.

    OdpowiedzUsuń