czwartek, 5 lipca 2012

Avril

Blogi to moja pasja.

Imię: Karolina
Wiek: 15 
Data urodzenia: 26 lutego 1997 roku
Funkcja: Technik
Doświadczenie: Gdy nastanie grudzień roku dwutysięcznego dwunastego minie szósta rocznica rozpoczęcia mojej przygody z blogosferą. Pierwsze trzy lata tejże blogowej działalności spędziłam najpierw prowadząc pokemoniastego bloga(co nie napawa mnie dumą...), a następnie - przeżywszy zwrot o sto osiemdziesiąt stopni - zaczęłam pisać ...opowiadania. Prywatne, nieszkodliwe wprawki do blogów grupowych. Żadna z nich nie przetrwałą do dnia dzisiejszego(na szczęście!). ;3
Trzy lata temu, jako że już wtedy byłam dzieckiem dość dziwacznym, miłującym sobie wszelkie anormalne sprawy, zapisałam się na mojego pierwszego bloga grupowego, funkcjonującego do dziś pod moim nadzorem - do Szkoły dla Dzieci Nocy. Obecnie działam tylko tam, usiłuję się jeszcze dostać na pewnego bloga czysto fabularnego(czy jak to się tam zwie), co jest wynikiem mojego dotarcia do punktu kulminacyjnego, gdy to miałam na głowie dziesięć blogów a na trzech z nich prowadziłam postaci bliźniaczek. Yep, trzynaście postaci. Naprawdę, nie polecam. ;3
Ogólnie blogować i blogi tworzyć lubię, aczkolwiek potrzebuję kogoś, kto w razie potrzeby przetrzepie mi tyłek lub zajmie moje miejsce. Mam problemy z podsystemem motywacyjnym, systematycznością i ogólną odpowiedzialnością. W zamian mogę zaoferować miliony pomysłów, które jedynie czekają na ich realizację!

Kontakt: Mój mail i moje gadu są ogólnodostępne - jakoś nigdy nie widziałam sensu w ich nieujawnianiu ;3. Znajdziecie mnie więc pod numerem Gy-Gy 930335 i adresami pinkie@gg.pl oraz wearechildrenofthenight@gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz