czwartek, 5 lipca 2012

FANTASY I HORROR



Bez ciemności nie ma światła. Bez zła nie ma dobra.

Nikt nie wierzył w to co miało nadejść, a gdy już nadeszło nikt nie zdawał sobie sprawy, że może nieść to za sobą tak ogromne konsekwencje. Nieliczni przejrzeli na oczy.
Gdy nie ma Boga...
W niebiosach wybucha straszna wojna między zastępami Aniołów. Przyczyną konfliktu są ludzie, którzy zajęli miejsce Aniołów i odebrali im bożą łaskę, jak również miłość Najwyższego.
...Ludzie, Anioły i Upadli próbują stworzyć nowy świat...


Akademia Istot Ciemności imienia Serge'a Senapusa Chaloux'a we Francji
blog jednej z administratorek Grupowa

Akademia Istot Ciemności imienia Serge'a Senapusa Chaloux'a to pełna zasad, zakazów i nakazów tradycyjna szkoła. Mieści się ona w jednym z francuskich zamków nad Loarą, zwanym Widmowym, a jej uczniowie pochodzą z niemal wszystkich zakątków Ziemi, często będąc wyrzutkami społeczności, w której się urodzili.
Dyrektorką Akademii jest Jacqueline Bardotte, piękna i władcza wiedźma - i nie, to nie jest brzydkie przezwisko. Podobnie jak jej podopieczni, Jacqueline należy do jednej z ras Świata Nocy - jest czarownicą. Poza nią i innymi przedstawicielami tej wspaniałej rasy, w doskonale ukrytej szkole swoje miejsce znajdują takie istoty jak elfy, zmiennokształtni, wilkołaki, wampiry czy nefilim. Bramy Akademii otwierają się przecież przed każdym, kto jest godzien ich przestąpienia.
A jak jest z Tobą? Chcesz sprawdzić?


Cesarstwo Bysen

Świat, w którym jakimś niewyjaśnionym sposobem magia i nauka przeplatają się ze sobą, podzielony jest na sześć dużych kontynentów, gdzie na każdym z nich swoją władzę i wpływy rozciąga dane królestwo. Na mapach kartografowie z ledwością oznaczyli wyspy i pomniejsze wysepki, bowiem sporo lądów wciąż pozostaje niezbadanych, a i tajemnic do odkrycia także jest nieskończenie wiele.
Soros, jak i pozostałe kontynenty, zamieszkiwane są przez istoty, w wielu wypadkach, zwykłym ludziom nieznane. Elfy, krasnoludy, wróżki, demony, wampiry, driady itp. – to jedynie zarys. Jak tyle lądów pozostaje nieodkrytych, tak też wiele jawić się będzie ras, zróżnicowanych nie tylko ze względu na wygląd, ale i kulturę społeczeństwa. Ile tak naprawdę śmiertelników miało okazję spotkać na swej drodze np. feniksa, niewzruszonego szarego olbrzyma qunari czy aasimara, potomka niebianina? Tak często słyszy się o nich, przez co odkrywcy wręcz palą się, byleby tylko w podróż na nieznane lądy wyruszyć i zasłynąć z wielkich dokonań!
Odwiedź Cesarstwo Bysen i nie wahaj się przed zdeklarowaniem swego dłuższego pobytu.



Rok 2366. Ameryka to pustkowie, a w jej środku - wyklęte miasto ... Mega City 1.

Rok 2366. Ameryka to napromieniowana pustynia, w środku leży miasto. Za jego murami ciągnie się pustkowie - ziemia przeklęta. A wewnątrz nich przeklęte miasto, sięgające od Bostonu aż po Waszyngton. Betonowe budynki sięgają po horyzont. Osiemset milionów ludzi mieszka w ruinach starego świata i w potężnych budowlach nowego. Mega bloki, mega autostrady, mega City 1.
Zwija się z bólu, dławi, łamie się pod własnym ciężarem. Ludzie boją się wyjść na ulice. Broń, gangi. O porządek w tym chaosie walczą jedynie ludzie z Rady Sprawiedliwości. Przysięgli, kaci, sędziowie.




Radosna muzyka dobiegająca z karczmy, gdzie wszyscy bawią się, spijając pitny miód i słuchając opowieści najznamienitszych bardów, uderzania młota o rozgrzany do czerwoności metal w kuźni, brzdękania mieczy strażników na placu ćwiczebnym, rżenie koni w stajni i wiele innych miłych dla ucha odgłosów, dobiegających zza otoczonego murem XIV-wiecznego miasteczka zachęca, by przejść przez bramę wjazdową i zamieszkać tu na dłużej. Malownicze pola, które latem złocą się od zboża i zielenią od rożnych roślin uprawnych, duże Jezioro Neiljańskie, w którym można zanurzyć się, zapominając o problemach, las Lig Num, który skrywa wiele tajemnic - możesz stać się częścią tego wszystkiego, zostając nowym mieszkańcem Arghal.
Bądź strażnikiem, barmanką czy zwykłym rybakiem prosto z XIV wieku! Możesz wcielić się w rolę dziecka, dorosłego, a nawet staruszki lub dziadka. Użyj wyobraźni i zaplanuj, jak będzie wyglądało Twoje gospodarstwo czy sklep. Hoduj kury, krowy, kozy, sprzedawaj dżem truskawkowy własnej produkcji!
To miejsce czeka właśnie na Ciebie!



MIASTO SŁOŃCA
Halloween Town - Miasto Słońca

Witaj w Halloween, witaj w Halloween, Halloween, Halloween, Halloween, Halloween.
Ktoś przemknął obok Ciebie jak cień. Od ostrego zapachu, którego nie byłeś w stanie nazwać, nagle zaczęła Cię boleć głowa. Dotykając skroni jedną dłonią, a zasłaniając nos drugą, obejrzałeś się przez ramię. Tobie też wydawało się, że osoba, która Cię minęła, miała na głowie parę ostro zakończonych rogów? Nie zdążyłeś nic powiedzieć. Ktoś musnął delikatnie Twoje ramię. Przemawiało przez Ciebie jednocześnie przerażenie oraz zaciekawienie, z czego to drugie miało zdecydowanie większą moc niż pierwsze. Uspokoiłeś oddech, wzrokiem szukając źródła dotyku, ale natrafiłeś tylko na kilka szarych, nieciekawych budynków. Chciałeś odejść. Nawet zapiąłeś guziki swojego długiego płaszcza w kolorze zgniłej zieleni i poprawiłeś rękawy. Ale w tym momencie ktoś wydał z siebie przerażający krzyk. Naprawdę podskoczyłeś? Z pewnością normalny człowiek uciekłby co sił w nogach. Jednak Ty zerknąłeś w stronę lasu. I dopiero wtedy się cofnąłeś.
Co się dzieje?
Czujesz, że tu nie pasujesz. A może wręcz przeciwnie? Może jakaś nieznana siła ciągnie Cię do tego miejsca? Pamiętaj, że nie jesteś sam. Spójrz na tych ludzi, którzy zerkają na Ciebie posępnie zza przybrudzonych szyb. Kim są? Jacy są? Co robią w tym miejscu? Zastanów się nad tym. Spróbuj wczuć się w klimat, jaki tu panuje, a szybko zorientujesz się, że jesteś w nietypowym miasteczku. Miasteczku Halloween.




MIASTO ZBRODNI
"I'm not particularly fond of Gotham. It's like someone built a nightmare out of metal and stone."

Początki stycznia przyniosły wiele złego. Nieznani sprawcy złamali systemy bezpieczeństwa w więzieniach Arkham oraz Blackgate, wskutek czego doszło do masowej ucieczki najniebezpieczniejszych przestępców naszych czasów. Horda złoczyńców odnalazła wspólny cel – wytępić osoby, które wtrąciły ich do ponurych cel oraz skazały na lata odsiadki. Ziemscy herosi – nieprzygotowani na podobną okoliczność – zareagowali ze znacznym opóźnieniem, pozwalając psychopatom przestąpić barierki odgradzające Gotham City od reszty świata.
Pomimo schwytania większości zbiegów w Gotham nadal nie jest bezpiecznie. Na wolności kręci się banda tych najgorszych i najbardziej wyrachowanych, zaś władze bagatelizują sprawę. Mieszkańcy muszą liczyć na siebie oraz na miejscowych bohaterów, którzy za wszelką cenę próbują uporać się z zagrożeniem.
Pamiętaj – Liga Sprawiedliwych czuwa. Lecz wraz z nią przestępcy.


MOSKIEWSKIE METRO

Witaj w moskiewskim metrze!
Sto osiemdziesiąt sześć stacji, najpiękniejsze metro na świecie, prawie pięćdziesiąt tysięcy ludzi...
...uwięzionych pod ziemią dwadzieścia lat po wybuchu trzeciej wojny światowej.
To największy schron przeciwatomowy na świecie, prawdziwe podziemne miasto, możliwe, że ostatnia enklawa ludzi na zniszczonej i opanowanej przez mutanty ziemi. Rozproszone grupki ludzi tworzą państwa-miasta na stacjach metra, handlując, wojując i układając się między sobą, gdy nad ich głowami tworzy się całkiem nowy świat, zrodzony z promieniowania bomb atomowych zrzuconych na Moskwę. Świat, w którym nie ma już miejsca dla ludzi...


SUNDERLAND TOWN
Miasto skrywające tajemnicę. Ludzie którzy nigdy nie będą zwyczajni. Sunderland Town.

Wydaje ci się, że wiesz już wszystko o miejscu w którym mieszkasz. Wydaje ci się, że życie w tym mieście jest monotonne i nudne. Ale czy aby na pewno? Przypatrz się ludziom. Czy oni zachowują się normalnie. Spójrz przed siebie. Widzisz tamtą dziewczynę? Wygląda jakby całowała tego chłopaka. Podejdź trochę bliżej. Co teraz widzisz? Ona nie całuje go. Ona go gryzie. Leci struga krwi. Dziewczyna ociera twarz od krwi która ścieka jej z rąk.Czy nadal twoje życie wydaje ci się monotonne i nudne? Czasem trzeba po prostu wyostrzyć swoje zmysły. Oni są wszędzie. I to nie tylko tacy jak tamta dziewczyna. Jest ich o wiele więcej. Sprawdź sam.


TARGOS VILLAGE
Mityczna kraina Avalon

Avalon to bardzo stara, licząca tysiące lat kraina, którą przepełnia magia. Jest to miejsce pełne tajemnic i cudownych zjawisk. Mimo burzliwej historii i wielu wojen, zmagań sił dobra ze złem, jest to miejsce piękne i szczęśliwe, do którego każdy chciałby trafić.
Zamieszkują ją ludzie, mityczne stworzenia oraz nadnaturalne istoty. Każda z ras posiada swoją własną kulturę, cudowne tradycje oraz ciekawą historię.
W tej oto krainie u stóp ośnieżonych gór znajduję się wioska Targos. Droga do niej wiedzie przez zaczarowany Wodospad Lunas. Założyciele ostoi chcieli mieć pewność, że nie wtargnie tu nikt niepożądany, dzięki magii udało im się wytworzyć zaklęcie, które pozwala przejść przez zdradliwe wody tylko istotom, które nie mają złych intencji wobec dobra wioski i ich mieszkańców.
To miejsce wybudowane zostało z myślą o wszystkich istotach, nie ważne czy jesteś człowiekiem, smokiem, centaurem, czy też wilkołakiem. Tu każdy ma szanse na odpoczynek i rozpoczęcie nowego, być może lepszego życia.
Czy i Ty jesteś godzien przejść przez Wodospad Lunas i dołączyć do tego zacnego grona? Nie zaprzepaść takiej okazji i wyrusz na spotkanie z przygodą, któż wie, co może Cie tu czekać!?


THE MORTAL INSTRUMENTS 2013
The Mortal Instruments

"Tysiące lat temu, Anioł Razjel zmieszał swoją krew z krwią mężczyzn i stworzył rasę Nephilim, pół ludzi, pół aniołów. Mieszańcy człowieka i anioła przebywają wśród nas, ukryci, ale wciąż obecni, są naszą niewidzialną ochroną. Nazywają ich Nocnymi Łowcami. Nocni Łowcy przestrzegają praw ustanowionych w Szarej Księdze, nadanych im przez Razjela.
Ich zadaniem jest chronić nasz świat przed pasożytami, zwanymi demonami, które podróżują między światami, niszcząc wszystko na swej drodze. Ich zadaniem jest również utrzymanie pokoju między walczącymi mieszkańcami podziemnego świata, krzyżówkami człowieka i demona, znanymi jako wilkołaki, wampiry, czarodzieje i wróżki. W swoich obowiązkach są wspomagani przez tajemniczych Cichych Braci. Cisi Bracia mają zaszyte oczy i usta i rządzą Miastem Kości, nekropolią znajdującą się pod ulicami Manhattanu, w której leżą zmarli Łowcy. Cisi Bracia prowadzą archiwa wszystkich Łowców Cieni, jacy kiedykolwiek żyli. Strzegą również trzech boskich przedmiotów, które anioł Razjel powierzył swoim dzieciom. Jednym z nich jest Miecz. Drugim Lustro. Trzecim Kielich.
Od tysięcy lat Cisi Bracia strzegli boskich przedmiotów. I było tak aż do Powstania, wojny domowej, pod przywództwem zbuntowanego Łowcy, Valentine’a, który niemal na zawsze zniszczył tajemny świat Łowców. I mimo że od śmierci Valentine’a minęło wiele lat, rany, jakie zostawił, nigdy się nie zabliźniły. Od Powstania minęło piętnaście lat. Jest upalny sierpień w tętniącym życiem Nowym Jorku. W podziemnym świecie szerzy się wieść, że Valentine powrócił na czele armii wyklętych. A Kielich zaginął… "
Witamy w świecie The Mortal Instruments! 
Znajdujemy się właśnie w Nowym Jorku, pięknym, wielkim i niebezpiecznym mieście, która skrywa wiele tajemnic. Tutaj możesz być kim chcesz i przeżyć niesamowitą przygodę.
Wampir, wróżka, czarodziej, wilkołak, człowiek bądź – Nocny Łowca. Stwórz własną historię.


...the life of the dead is placed in the memory of the living...

Wierzysz w wampiry?
Nie? No właśnie, okazuje się, że one jednak istnieją. Co prawda nie błyszczą się w promieniach słonecznych, tak jak bohaterowie słynnej powieści Stephanie Meyer, aczkolwiek żyją.
Kim oni są? Pijącymi ludzką krew kreaturami? Nie. Mają myśli, uczucia, emocje. Potrafią kochać i nienawidzić.
Tifunee House to ogromny pałac położony w okolicach miejscowości Tifunee w południowej Francji. Został wybudowany przez małżeństwo wampirów - Esther Béringer oraz Christophera Béringer - w 1042 roku. Od tamtej pory zamek stanowi przytułek dla wampirów. Każdy może zamieszkać w tym miejscu, bez wyjątku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz