piątek, 3 sierpnia 2012

LEESHKA

LEESHKA

Imię: Justyna; jednakże na prawie niepodległym obszarze mojego domu i okolicznych włości to się zdrabnia jako Tola i tylko to zdrobnienie toleruję. 
Wiek: gimnazjalny, wyjątkowo paskudne zaawansowane piętnaście lat; z racji daty urodzenia czasami udaje mi się dostać zniżkę w Koperniku. 
Funkcja na blogu: pasożyt, piszę o pisaniu. 

Napisałabym o tym, jak długo bloguję, ale trochę mi wstyd, bo wypadam naprawdę blado przy reszcie Ekipy. Za to bloguję owocnie, przez co należy rozumieć, że zaliczyłam obecność na większości sławnych onetowskich blogach. Jak my wszyscy tutaj, nie? Cała moja wyjątkowość polega na tym, że omijam szerokim łukiem Hogwarty. I nie płakałam po Cobainie. Teraz możecie strzelać. Jestem zmanierowana, tworzę po równo postaci męskich i kobiecych, nieprzyzwoicie często piszę opowiadania, których z reguły prawie nikt nie czyta. Nie wierzę w bloga idealnego, ale możemy podyskutować. Za to bardzo mocno wierzę w naukę. Jestem klasycznym przykładem nerd girl, która odruchowo poprawia okulary, nawet jeśli nie ma ich na nosie. Posiadam także opancerzone kły, bardzo dobre do przeżuwania złych kart postaci, Maryś Sójek i wyrobów pochodnych. Mam mentalność Warszafki, chociaż bezpośrednio w stolycy nie mieszkam. W dodatku jestem ignorantką, proszę nie mówić do mnie o serialach, bo ostatni, jaki obejrzałam w całości był animowany. W tekstach przede wszystkim cenię sobie prostotę. Jeśli możesz coś napisać w trzech słowach i będzie dobrze albo w osiemnastu i będzie dobrze, to napisz w trzech.
Tak bardziej prywatnie: wymagam transplantacji osobowości, ale nikt nie chce zostać dawcą, czytam książki idąc do domu, żeby być kilka stron do przodu. Jedyną istotą, która zupełnie szczerze i bezinteresownie mnie lubi jest duży, żółty pies, któremu zieje z pyska. Podejrzewam, że mamy wspólne marzenie: nieograniczony dostęp do winorośli. 

Chcesz pogadać, podrzucić pomysł, napisać wylewną krytykę? S'il vous plait - ask that nerdy girl: wanna.get.pizza@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz