sobota, 1 września 2012

Zamów bloga.


Z tego, co zdołałam zaobserwować w trakcie swojej działalności pisarskiej - czy jak inaczej to nazwać - blogosfera pełna jest osób, które by chciały i mogły, ale nie mają ochoty, czasu, zdolności et cetera, by stworzyć bloga grupowego. Niektórzy mają nawet całkiem niezłe pomysły, ale - no właśnie! Nie potrafią wprowadzić ich w życie!
I w tym miejscu na arenie pojawiamy się my - a raczej (póki co) ja sama. 

• Kim jestem? 
Kimś, kto na Twoje zlecenie stworzy dla Ciebie wymarzony blog grupowy, który później poprowadzisz w sposób, w jaki tylko będziesz mieć ochotę. 

• Co robię? 
Tworzę domenę, rozpisuję zakładki, układam regulamin, szukam szablonu. Przygotowuję specjalnie dla Ciebie gotowego bloga grupowego o wybranej przez Ciebie tematyce. Oczywiście, wszystko wykonuję po uprzednim skonsultowaniu się z Tobą. 

Jak to wygląda? 
Najpierw musisz skontaktować się ze mną przez komunikator Gadu-Gadu lub zostawiając pod tym postem kontakt do siebie. Prosiłabym, by Twoja wiadomość z grubsza opisywała, czego ode mnie oczekujesz: czy bloga ma być szkołą, miastem, czy może obcą planetą, jaką ma mieć tematykę i tak dalej - co tylko uznasz za konieczne. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.


Etapy współpracy:

• Nawiązanie kontaktu.
• Poznanie oczekiwań Zamawiającego.
• Wspólne przygotowywanie próbnego konspektu bloga.
• Założenie domeny.
• Rozpisanie regulaminu bloga i zakładek.
• Dokonanie ewentualnych poprawek.
• Dostosowanie grafiki.


Grafika blogów.

Grafiką zamówionych blogów, z racji mojej nieumiejętności tworzenia szablonów, zajmują się zaprzyjaźnieni szabloniarze, prywatni lub działający dla konkretnych szabloniarni.
Chcesz przyłączyć się do tego grona indywidualnie lub wraz ze swoją szabloniarnią? Skontaktuj się z nami i wyraź swoją chęć pomocy! W zamian oferujemy bezterminowe reklamy, recenzje oraz wiele więcej!


Zamawiający ma:

• możliwość zrezygnowania ze współpracy z moją osobą w każdej chwili;
• wgląd w moją pracę;
• możliwość zgłaszania swoich uwag i poprawiania mnie, gdy coś mu nie odpowiada;
• decydujący głos w sprawie każdej zakładki i każdego zapisanego w niej słowa.


Kontakt

Avril - jedynie za pomocą Gadu-Gadu, numer 930335.




3 komentarze:

  1. A tak z ciekawości kiedy ta zakładka zostanie przywrócona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy miną pierwsze fale sprawdzianów i kartkówek, a ja będę mieć w końcu czas na coś więcej niż odrabianie lekcji i sporadyczną pomoc przy Grupowie. ;]

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź;)

      Usuń