wtorek, 1 stycznia 2013

Regulaminu współpracy administracji Grupowa z administracjami blogów

Regulamin wchodzi w życie wraz z dniem 5. lutego br., zaś blogi mają dwa tygodnie na jego zaakceptowanie i  wdrożenie w życie.

#1
Zawarcie Sojuszu (współpracy) oraz dodanie bloga grupowego do spisu wiąże się z przestrzeganiem poniższego Regulaminu współpracy administracji Grupowa z administracjami blogów, zwanego dalej Regulaminem, a jego zaakceptowanie musi zostać potwierdzone zdaniem: Regulamin przeczytałem/am, zgadzam się z postawionymi warunkami, zobowiązuję się do jego przestrzegania i wypełniania, a także wymagam, by administracja Grupowa wykazała się takim samym zaangażowaniem, jakie ja wkładam w rozwój naszej współpracy.
Brak tego zdania jest równoznaczny z nieprzyjęciem współpracy i nie zobowiązuje stron w żaden sposób.

 #2
Założenie: Blogi, które nawiązały w jakikolwiek współpracę z Grupowem (poprzez wpis w Sojuszach lub dodanie do spisu), umieszczać będą na blogu informację o nowym artykule, sondzie, konkursie organizowanym przez Grupowo. Informacja może zostać podana na stronie głównej lub stworzonej do tego odpowiedniej zakładce. Administracja Grupowa zobowiązuje się do każdorazowego informowania administracji współpracujących blogów o nowych artykułach, sondach, konkursach i innych poprzez wpis w odpowiedniej zakładce na blogu, e-mail lub Gadu Gadu, w zależności od wyrażonej chęci danej administracji.
Z prenumeraty można się wycofać po złożeniu pisemnej deklaracji w zakładce pomoc/kontakt, jednakże nie zwalnia to z obowiązku informowania swoich autorów o nowym wpisie na stronie Grupowa.
Cel: Poprzez powiadamianie autorów o najnowszych wydarzeniach, artykułach, reklamach, konkursach i sondach, administracja danego bloga wspomaga rozwój swoich autorów, zwiększa szanse na reklamę swojego bloga na przykład poprzez udział swoich autorów w różnych konkursach, zwłaszcza literackich, oraz pomaga przy spopularyzowaniu Grupowa.
#3
Założenie: Grupowo raz na miesiąc, na podstawie blogów ze spisu oraz współpracujących, publikować będzie listę najaktywniejszych bloga oraz wyłaniać spośród nich zwycięzcę miesiąca. Pod uwagę będzie brana liczba kart postaci, aktywności autorów oraz liczba napisanych notek. Każdy grupowiec będzie otrzymywał odpowiednią ilość dodatnich punktów według podanego poniżej regulaminu konkursu oraz ujemne za długoterminowe zaległości w administracji i odejścia z bloga. Zwycięski blog przez okres jednego miesiąca widnieć będzie na stronie Grupowa jako blog miesiąca. Największa ilość kadencji pod rząd: trzy miesiące. Powstanie również odpowiednia zakładka, w której widnieć będzie spis blogów, zajmujących pozycję bloga miesiąca w danym okresie wraz z odnośnikiem.

Ilość napisanych kart:
Liczba kart mnożona razy pięć punktów.
Ilość napisanych opowiadań lub dowolnej twórczości:
Liczba postów mnożona razy dwadzieścia punktów.
Ilość napisanych opowiadań lub dowolnej twórczości związanej z konkursami Grupowa:
Liczba postów mnożona razy pięćdziesiąt.
Ilość odejść z grona autorów:
Liczba odejść mnożona razy pięć punktów.

Cel: Celem konkursu jest pomoc w rozpowszechnieniu danego bloga oraz możliwość polecania dobrych blogów autorom, którzy poszukują dla siebie miejsca w blogosferze. Duża ilość punktów, możliwa do zdobycia poprzez liczbę postów (opowiadań lub dowolnej twórczości) ma pomóc w rozwoju wyobraźni, kreatywności oraz pomysłowości wśród autorów, szkolenie ich warsztatu literackiego i pomoc w podniesieniu poziomu blogów, poprzez starania autorów w zakresie literackim.


Ostatnia zmiana: 5.02.2013r

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz