niedziela, 22 lipca 2012

MIL


Imię: Milena
Data urodzenia: 11.11.1995 r.
Miejsce zamieszkania: Elbląg
Doświadczenie: Blogowanie to moja pasja. Zaczęło się od stada wilków - jakieś sześć lat temu. Na początku myślałam, z ręką na sercu, że te całe blogi to jakieś strony do randkowania. Pamiętam, że z pierwszej strony mnie wyrzucili, ale nie wiem z jakiego powodu. ;-) Byłam autorką wielu różnych blogów, które jednak na dłuższą metę nie pociągnęły. Choć obecnie nie prowadzę żadnej postaci, śledzę wszystkie strony i co rusz sprawdzam nowo dodane karty. Niegdyś nagminnie tworzyłam różne bohaterki na Onecie, jednak obecnie uważam, że nie byłabym w stanie dobrze ich poprowadzić. Dałam sobie spokój. Zajmuję się obecnie tworzeniem grupowców.
Tworzenie blogów: Nie będę wymieniać wszystkich, które stworzyłam. Wypiszę tylko te, które były moim zdaniem najsławniejsze. Nowy Orlean, pierwsze Hex Hall, Three Elements, Suchodoły (druga administracja; pierwszą, jeśli ktoś kojarzy, był mój przyjaciel, który miał postać Lwa), St. Vladimir's Academy oraz Seraph V. Academy. Nie ukrywam, że gdybym trzymała wszystkie informacje (które potem znajdowały się w zakładkach) odnośnie blogów, które szybko upadały, nie pomieściłabym ich na dysku. Mam natomiast kilka niewykorzystanych pomysłów w swoim folderze (pewnie chciałam zrobić bloga, ale stwierdziłam, że jednak tego nie zrobię) i może wkrótce uda mi się z nich skorzystać.
Funkcja na blogu: Administracja.

Jeśli chcesz się czegoś o mnie dowiedzieć, zapraszam do pisania w zakładce POMOC. Tam również podane są informacje, w jaki sposób można się ze mną bezpośrednio skontaktować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz