niedziela, 22 lipca 2012

WISIELEC

W I S I E L E C
    Imię: Wojtas.
    Wiek: 18.
    Funkcja na blogu: Recenzent i technik.
  O autorze: Na blogach działam już od kilku ładnych lat z nielicznymi przerwami. Jako autor, nie jako administrator. Tworzenie blogów jest nie dla mnie. Irytuje mnie niekompetencja i niedbałość większości autorów, więc zaraz bym wszystkich powywalał. Ale wracając do tematu, byłem na wielu, naprawdę wielu blogach. Nie ukrywam, że w większości było to przebywanie krótkie. Nie wierzę w coś takiego, jak słomiany zapał. Po prostu tam, gdzie mi się nudzi, tam automatycznie przestaję bywać. Wiem, nie fair i w ogóle. Tworzę sztuczny tłum, jestem niewdzięcznikiem i tak dalej. Okej. Uwielbiam dobrze zrobione blogi. Ładny, prosty szablon. Ładna, prosta, ale ciekawa fabuła. I ładni, niezbyt prości autorzy, którzy potrafią pisać. Nigdy nie pisałem reklam, ale kiedyś trzeba zacząć. Nie wiem, co tu miało zostać napisane, serio. W każdym razie: na blogach jestem długo. Może nie na konkretnych, ale no.
     OCENY: Jak oceniam? Jak kobieta w ciąży. Kieruję się tylko i wyłącznie swoimi kaprysami. Odebrałem dobre wychowanie, ale czasami nie wiem, gdzie kończy się granica pomiędzy chamstwem a uzasadnioną krytyką. Z moich ocen zapewne można będzie się nieźle pośmiać, bo mam tendencje do robienia sobie żartów z tych poważnych rzeczy. Nie, to nie będzie profesjonalna ocena. To będzie ocena od najgorszego oceniającego, jakiego kiedykolwiek spotkasz. Nie interesują mnie zasady moralne, czy jakiekolwiek inne. Liczy się to, co mi się aktualnie podoba, od tego zależy ocena. O tym, co lubię, można przeczytać wyżej. Powiem tylko, że jeśli chcesz ocenę, to tylko na swoją odpowiedzialność. Ale, hej, przynajmniej będzie śmiesznie. Pewnie nie dla Ciebie, ale dla mnie na pewno. Dobra, bez jaj. Moje oceny są solidne, ale nieprofesjonalne. Zajrzę wszędzie. Będę oceniać najbardziej absurdalne rzeczy. Jestem niedojrzałym dzieciakiem i takie będą moje oceny, ale jeśli masz duży dystans do tego, co robisz i do tego, jak to robisz, to zapraszam, na pewno nie zawiedzie Cię moja ocena. I na pewno nie urazi. (BONUS: dziewięć razy słowo "ocena" w jednym akapicie. Mistrz. :>)
    Kontakt: Wszystkie pytania, niemoralne propozycje, konkretne wymagania do reklamy, czy cokolwiek innego: czcibor@onet.ue lub 43988409.

4 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, gdzie napisać, więc odpowiem tutaj na Twoje pytanie. Wyrażam oczywiście zgodę na wykorzystanie mojego wiersza w reklamie, którą napiszesz :)
    Pozdrawiam
    [domain-of-dreams]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku, dziękuję. Reklama pojawi się dzisiaj lub jutro. Pozdrawiam również. ;)

      Usuń
  2. Pisz oceny, chętnych na czytanie znajdzie się więcej niż przypuszczasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oceny? Serio? Moje oceny pewnie nie zawsze byłyby... przyjemne. :>
      Na razie mam zastój w reklamach, za które się wezmę po przyjeździe z wakacji. Ale dzięki za zainteresowanie, pjona!

      Usuń