czwartek, 8 listopada 2012

GODS CENTURY

  I LOVE ROCK'N'ROLL!

Tak bardzo chciałbyś być mną. I nie bez powodu!
Pieniądze, narkotyki, seks i przede wszystkim... ROCK'N'ROLL!
Zjawiasz się na moim koncercie, żeby podziwiać mój wygląd. Zachwycić się bujną czupryną, pozazdrościć pisków dziewczyn, które zajmują ponad połowę miejsc w koncertowej sali.  Chciałbyś móc odebrać mi mój talent do śpiewania, ukraść kompozytora i twórcę tekstów, albo chociaż przejąć ich zdolności. Marzy Ci się, żeby mieć wokół siebie tłum fanek i fanów. Spać na zielonych dolarach i zawsze mieć łóżko pełne kobiet. Naprawdę myślisz, że to takie trudne zdobyć pieniądze, sławę, kobiety? To kwestia odpowiednich wyborów, inteligentnych kroków i odrobiny ryzyka. Świat rock'n'rolla nie jest dla mięczaków, a ja nie wiem, czy Ty jesteś na niego gotowy.
Tu każdy czyha na moment, w którym podwinie Ci się noga i będzie mógł przejąć wszystko to, co zdobyłeś. Wszystko to, co dotąd było Twoje. Wszystko to, co wcześniej odebrałeś innemu rockendrolowcowi.
Nie będziesz drugim Presley'em, ale kto zabroni Ci bawić się jak on?

Muzykę tworzą ludzie, ale żeby stać się częścią nich, musisz pokazać coś więcej niż tylko talent.
Tu liczy się każdy fan, a niezadowolony fan, to pech, którego unika każdy muzyk.

Pomyśl, że to nieco inna wersja Matrixa. Masz dwie pigułki, którą wybierasz?

taki wstyd, że aż wstyd... T.T

3 komentarze:

  1. Co prawa szkoda, że nigdzie w reklamie nie ma linku do bloga, ale i tak bardzo dziękuję za reklamę :) Mi się podoba, nie ma co marudzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, zapomniałam o tym linku! Przepraszam najmocniej, jak wrócę do domu, to to poprawie. Jeszcze raz przepraszam!

    Mag

    OdpowiedzUsuń