niedziela, 11 listopada 2012

Pierwsza administracyjna nota Maga.


Chciałam zacząć od tego, że nie mam zdolności mówczych. Właściwie, to w ogóle nie umiem przemawiać przed tłumem, więc możecie zobaczyć, jak trzęsą mi się nogi.
Przechodząc do rzeczy...

Nie wiem, kto z Was wie, co dzisiaj jest.
- Święto Niepodległości!
Blisko...
- Urodziny Twojego brata!
Bliżej...
-  Urodziny  Jej Królewskiej Mości Administracji Grupowa MIL?


Także tego. W imieniu chyba wszystkich Grupowiczów, chcę złożyć Ci najszczersze życzenia z okazji urodzin. Spełnienia nie tylko marzeń, ale postawionych sobie celów. Żebyś nigdy nie straciła sił do prowadzenia Grupowa, które, miejmy nadzieję, z każdym kolejnym dniem będzie się co raz lepiej i prężniej rozwijało.
Zdrowia, bo tego potrzebuje chyba każdy. Nie istnieje nieprzerwane życie w szczęściu, ale życzę Ci, żebyś umiała podnosić się nawet z największych porażek i powstawać (powiem tak poetycko) niczym feniks z popiołów.
I chłopca. Takiego herosa jak Bruce Wayne i inteligentnego jak Tony Stark, silnego jak Hulk i walecznego jak Książe Artur. (to chyba nie ta bajka...)


W rzeczywistości wygląda on wyraźniej, ale mój skaner jest gupi.

5 komentarzy:

  1. Ojezusienazareński, wiedziałam, że miałam złożyć Mil życzenia, ale zUa ja zapomniała, kiedy :c.
    Ale przyłączam się do powyższych życzeń, bo nie wiem, co jeszcze mogłabym dodać, a nie chcę się powtarzać.
    Wszystkiego najlepszego, Mil!
    KOCHAMY CIĘ, pamiętaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako że nigdy nie potrafię składać życzeń, to wykorzystam niecnie fakt, że ktoś już to zrobił z takim bum :D I się do nich grzecznie przyłączę.
    A jedyne co jeszcze dodam to... Mil, niech Twa szklanka zawsze będzie do połowy pełna, a nie w połowie pusta i niech Twe życie będzie usłane różami bez kolców (bo jak rozpieszczać to już całkiem). Albo tulipanami. Według gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam za pamięć, za życzenia, za to, że jesteście. Jestem naprawdę (naprawdę!) wzruszona i podczas czytania aż mi się łezka zakręciła w oku. Magu, nie wiedziałam, że zrobisz dla mnie coś tak pięknego. Twój rysunek jest super, a tort tak smacznie wygląda, że z chęcią bym go zjadła, gdyby nie to, że wczoraj opchałam się za dziesięciu. Ale specjalnie dla Ciebie wirtualnie kroję sobie kawałek Twojego ciasta i zjadam ze smakiem. Boże. Kocham Was wszystkich, każdego z osobna i naprawdę nie wyobrażam sobie życia bez Was i bez Grupowa, dlatego nie musicie martwić się o to, że Was zostawię lub że opuszczę stronę. Wam też życzę jak najlepiej! Jeszcze raz baardzo dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja też życzę 100 lat! Kurde jaki zbieg okoliczności, ja też wczoraj miałam urodziny ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.youtube.com/watch?v=8bdeizHM9OU

    OdpowiedzUsuń